18 d’abril del 2007

s'acosta el 35....

Ara que ja queden pocs dies... m'he proposat (i ho aconseguiré) d'alegrar-me cada any quan s'acosti el 23 d'abril.... per tant, cumplir un any més ha de ser un motiu d'alegria!!! i no pas un motiu de tristor....
Ei! que estem vius i ho podem explicar! això és el que compte.... que carai!
Crec que tenim tota una vida per aprendre, i amb això vull dir que s'ha de ser humil i acceptar que mai se sap prou.... i per tant aprendre a aprendre ha de ser una constant.... no siguem orgullosos i endavant!!!
Així doncs em felicito a mi mateixa, i per molts anys pugui obrir el ulls cada dia i descobrir tot el què em falta!!!

3 comentaris:

santasu ha dit...

estic bastant atavalat però crec que m'enrecordaré.
Un sopar,una espelma, i una passejada

Anònim ha dit...

ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS!!!!

ET DESITJO EL MILLOR!

Anònim ha dit...

ei que fa dies que no actualitzes... ja no tens temps de filosofar?