10 d’abril del 2007

faig us de la meva llibertat d'expressió, i en català!

És dimarts 10 d'abril, acabo de sentir en un mitjà de comunicació un resum del documental que ahir va emetre TeleMadrid..... estic esgarrifada!!!!!!!!!!!!!! no sé si sabeu de quin tema parlaven: del domini exclusiu del Català a Catalunya i de la marginalitat del castellà. Oh! Déu meu, que potser acaben de sortir d'una hivernació de 20 i tants anys aquesta gent? que jo recordi no és una imposició que ens hem creat nosaltres mateixos des de fa pocs mesos... jo tinc 34 anys i recordo tota la meva vida quotidiana en català!!!
Qui està darrera de tot això, d'aquesta perfecta campanya publicitaria que s'està portant a terme des fora de Catalunya i en contra del català i de la nostra identitat??? qui m'ho pot respondre?
Estic molt indignada, per què jo mateixa em sento totalment catalana, però respecto a tothom, tant com a mi m'agradaria que em respectessin!!!
Faré un esforç i intentaré entendre.... per què?

2 comentaris:

santasu ha dit...

Jo també estic d'acord

Unknown ha dit...

Hello!!!!
Ja ho havia sentit aquest matí a la radio!!!!!!
Son torracullons!!!!
Però jo tb. respecto a tothom i que ens respectin.... ja treuen les coses fora de mare....